Անկախ նրանից, թե ինտերիեր դիզայնի կամ նորաձևության վերջին տենդենցները որոնք են, մենք միշտ մտածում ենք, թե ինչն է մտնում նորաձևության մեջ, ինչը ՝ ոչ: ԵՎ իհարկե մենք սիրում ենք առաջնորդվել ժամանակին ընդառաջ:
-Այն, ինչ հայտնի էր 300 տարի առաջ, այսօր էլ մնում է հանրաճանաչ:

“Եթե մենք հետևենք տենդենցներին, ամեն ինչ, ի վերջո, նույն տեսքը կունենա”
Լարա Փեյնը տեքստիլի ճանաչված դիզայներ է: Բնությունն ու անցյալը նրա մշտական ոգեշնչումն են: Որպես օրինակ ՝ Լարա ուներ կտորի գեղեցիկ կտրվածք: Այն պատրաստվել է նրա ջուլհակի վրա, իսկ գույներն ու ձևերը վերցված են Ուոպինգի ափին գտնվող շենքը պատկերող պատմական նկարից։ Լարան ասել է, որ ինքը չի հետևում տենդենցներին, այլապես “ամեն ինչ նույն տեսքը կունենար”:

Նկարչուհի Քլեր Քոուլզը մասնագիտանում է գեղանկարչության մեջ: Քլերը նաև անդրադառնում է անցյալին ՝ ոգեշնչվելով հոլանդացի վարպետներից և իմպրեսիոնիստներից, այնուհետև ավելացնում է ժամանակակից ատրիբուտներ:

Այս տարի համարձակ, հարուստ գույներն առաջին պլան են մղվել։ Մուգ շագանակագույն, օխրա, ձիթապտղի և մուգ կապույտը ներկայացված էին ամենուր: Դրանց հակադրվում էին գունատ վարդագույն և դեղձի երանգների ներկապնակը, որոնք նույնպես ներկայացվել էին Փարիզի Նորաձևության շաբաթում:

Երկրաչափական պատկերներով գորգերը, որոնք ձեռագործ աշխատանքներ են, ինչպես նաև փափուկ թավշյա և բրդյա վերմակներ, որոնք նախատեսված են ընտանեկան ժառանգություն դառնալու համար նույնպես թրենդային են 2025 թվականին:

ԵՎ պետք է հասկանալ,որ աշխարհը հեռանում է միատեսակ գեղագիտությունից և թարմացման անընդհատ անհրաժեշտությունից: Փոխարենը, ժամանակակից սպառողները ձգտում են երկարակեցության, փնտրում են եզակի հնաոճ իրեր, որոնք արտացոլում են իրենց անձնական ոճը և դառնում են ավելի շատ կոլեկցիոներներ, քան արվեստի հետևորդներ: